lauantai 21. helmikuuta 2015

TULIAISIA LONTOOSTA

Tämä postaus oli tarkoituksena tehdä jo ajat sitten, mutta kiireiden takia en ole yksinkertaisesti vain ehtinyt. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan kuitenkin! Rakas siskoni oli tammikuun loppupuolella lomamatkalla Lontoossa ja parin viikon reissu olikin pisin aika, mitä olimme olleet näkemättä toisiamme. Vaikka olin hieman kateellinen Jossulle yhden unelmakaupungeistani näkemisestä, niin hänen mukana tuomansa täydelliset tuliaiset lievittivät kateutta aika lailla :D

helmikuu32

helmikuu34

Tämä kirja on ehdottomasti söpöin, mitä olen koskaan nähnyt. Alun lukemisen perusteella tämä vaikuttaa myös todella mielenkiintoiselta. Kirja sisältää kaikkea glamourin historiasta sisäiseen kauneuteen ja pukeutumisvinkkeihin.

helmikuu35

helmikuu31

helmikuu30

Kyllä sisko tuntee vaatemakuni paremmin kuin kukaan! Olin pyytänyt Jossua ostamaan minun tyylisiä vaatteita, jos sellaisia sattuu kohdalle, mutta en osannut aavistaakaan miten huippuja juttuja hän oli onnistunut löytämään. Ettei tänne vaan jää väärä kuva, niin on pakko mainita, että tietysti maksoin osan tuliaisista itse.

helmikuu29

Viimeisenä muttei todellakaan vähäisimpänä luultavasti suosikkini tuliaisista, nimittäin Topshopin korvikset. Samantyylisiä olin ihaillut Annan blogissa jo kuukausia, joten voitte vaan arvata innostukseni määrän, kun Jossu kaivoi nämä matkalaukustaan.

Suuri kiitos vielä kerran Jossulle, kyllä on onni omistaa näin ihana sisko<3

-Aleksiina

4 kommenttia:

  1. Sisti postaus :) kirjotat hienosti ja selvästi! Ihanii tuliaisii! Haluukko mennä kattoon mun blogin, alotin juuri äsken, olis kiva saada mielipidettä mustaajawalkoista.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Pitääpä käydä kurkkaamassa :-)

      Poista