tiistai 3. helmikuuta 2015

10 RANDOM FACTS

Moikka taas!
Eka postaus helmikuulta ja koska huomasin teitä lukijoita kertyneen bloggerin kautta jo yli 150, niin halusin toteuttaa vähän erilaista postausta. Listasin alle 10 asiaa, joita ette välttämättä tieneet minusta ainakaan blogin perusteella. Näitä oli oikeasti hauskaa miettiä! Kommentoikaa ihmeessä, jos tunnistatte samoja piirteitä itsessänne :)

helmikuu1

1. En ole käynyt muualla ulkomailla kuin kahdesti Ruotsissa ja Virossa. Ensi syksynä lähdemme koulun kanssa kansainvälisyyskurssilla näillä näkymin Pariisiin, enkä voisi olla enempää innoissani. Pariisi ja New York ovatkin olleet aina unelmien matkakohteitani.

2. Olen aivan lahjaton kaikessa piirtämiseen liittyvässä asiassa. En omista taiteellista luovuutta ja kadehdin kaikkia, jotka tämän taidon omaavat.

3. Olen salaa (en näköjään enää) suuri Taylor Swift-fani. Rakastan Taylorin sanoituksia ja hänen levyjensä kuunteleminen, joita omistan yhteensä neljä, saa minut aina hyvälle tuulelle. Löydän jokaiseen mielentilaan sopivan laulun ja osaan albumit lähes ulkoa.

4. Koukutun helposti hyviin tv-sarjoihin. Tähän mennessä lemppareita ovat olleet Gossip Girl, How I Met Your Mother, Pretty Little Liars, Kosto ja Täydelliset naiset. Mikään ei ole rentouttavampaa rankan koulupäivän jälkeen kuin uppoutua sängynpohjalle ja katsoa pari jaksoa Netflixistä.

helmikuu3

5. Vaikka shoppailenkin paljon, olen tarkka rahankäytöstäni. Tämä saattaa kuulostaa oudolta, mutta olen pitänyt kirjaa kaikista menoistani ja tuloistani yli neljän vuoden ajan.

6. Rakastan matematiikkaa. En tiedä miksi, mutta se on aina ollut lempiaineeni koulussa. Lukiossa matikan rinnalle lempiaineena on noussut myös psykologia, josta olen kiinnostunut todella paljon.

7. Tällä hetkellä minulla ei ole selkeää käsitystä siitä, mitä haluaisin lähteä opiskelemaan lukion jälkeen. Toivottavasti tulevaisuudensuunnitelmani alkavat varmentua vuoden kuluessa.

helmikuu2

8. Järjestelmällisyys ei ole paras piirteeni. Vaikka muuten arvostankin kauniita asioita ja esteettisyyttä, niin huoneeni on melkein aina täysi sekasorto. Tässä olisi parannettavaa!

9. Olen oikea suklaa-addikti ja erityisesti minttusuklaa on mieleeni. Muita lempiherkkujani ovat erikoiskahvit sekä kahvileivonnaiset ja -jäätelö.

10. Palelen todella helposti, varsinkin jaloista. Kotona minulla onkin jalassa aina villasukat ja koulussa käytän yleensä kaksia nilkkasukkia päällekkäin.

-Aleksiina

6 kommenttia:

  1. Mielenkiintoisia faktoja ja tuo oli todella postitiivinen asia, että olet noin tarkka rahankäytöstä ja pidät siitä kirjaa! Pitäisi itsekin ottaa mallia sinusta tuossa asiassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista ja kiva jos tykkäsit! :-)

      Poista
  2. Täälläkin on yksi villasukkakäyttäjä.. :D Rahankäytön suhteen voisin nyt parantaa. :) Erilaisia faktoja ja nyt tiedänkin uusia faktoja sinusta.

    VastaaPoista
  3. Moi Aleksiina! Mä haastoin sut tälläseen haasteesee, olis kiva jos tekisit tän, tiedot siis löytyvät mun blogistani: http://jullesfunnylife.blogspot.fi/
    Kiitos jo etukäteen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Kiva kuulla, käympä kurkkaamassa :-)

      Poista