maanantai 16. kesäkuuta 2014

PUHELINKUVIA

Täällä taas blogin puolelta hiljaisen viikonlopun jälkeen! Tulin eilen yöllä kotiin sukulaisien luota ja serkun rippijuhlista. Viikonloppu oli tosi mukava, ja juhla-asua eiliseltä näette blogissa pian. Tänään mulla alkoi kesätyöt ja ensimmäinen päivä sujuikin jo ilman suurempia ongelmia!
En oo vähään aikaan julkaissut puhelimen kameraan tallentuneita kuvia, joten tässä muutamia. Pääsin vihdoinkin entisestä puhelimestani eroon, kun sain Jossun vanhan iPhonen käyttööni! :-)

Untitled
Jossun yo-juhlat

Untitled
1. Mökkeilyä kavereiden kanssa, oli ihanan lämmin sää!/ 2.Uudet leopardipöksyt ja Voguen lukemista/ 3.Minä/ 4.Superhyvät smoothiet Hesestä joen rannalla:)

Untitled
1.Boyfriend-farkut/ 2.Käytiin koeviikon päättymisen johdosta wokeilla, oli kyllä hyvää!/ 3.Identtiset lenkkeilyasut siskon kanssa/ 4.Vielä juhla-asua

Untitled
Edellisen postauksen asua, nuo sandaalit ovat varmaan jo kolmatta kesää käytössä

Untitled
1.Turun reissulla käytiin jäätelöt ihanasta pienestä italialaisesta puodista/ 2.Happy selfie/ 3.Uusi puhelin heti hyötykäytössä!/ 4. Lähdettiin tyttöjen kanssa kävelylle ja löydettiin joen keskeltä kulkeva pieni polku. Tätä ei SportsTracker kartalla tunnistanut, vaan näytti että oltaisiin kävelty joen päällä:D

-Aleksiina

4 kommenttia:

  1. Hei!! Mä oon seurannu sun blogii jo jonku aikaa.. Aivan ihana kokonaisuus.. Kivoi kuvii ja monipuolisesti juttui! :) Sait uuden lukijan!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia paljon, ihana kuulla että tykkäät!<3 tervetuloa lukemaan:-)

      Poista
  2. Moi! Mä olen seurannut sun blogia jo n.vuoden verran ja se on aivan mahtava! Jos minulla on huono päivä, tämä saa senkin piristymään kokonaan. Minulla itsellä ei ole blogia, enkä seuraile oikein muita, mutta sinun blogisi on aivan TÄYDELLINEN! Olen miettinyt, että voisitko laittaa jotakin vinkkejä hiustenhoidosta, koska sinulla on niin ihanat hiukset?

    Terv: Innokas lukiasi Miia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka Miia!
      Wau, ihan mahtavaa kuulla!<3 kiitoksia superpaljon ihanasta kommentista :)
      Hiuspostausta on kysytty aiemminkin, mutta unohdin kokonaan toteuttaa sen. Lupaan tehdä sen mahdollisimman pian, kiitos kivasta postausideasta:-)

      Poista