tiistai 18. helmikuuta 2014

Furry

Tän talven aikana oon rakastunut kaikkiin karvatakkeihin, -neuleisiin ja -liiveihin. Ne ovat niin lämpimiä ja pehmeitä, kauniita sekä mukavia päällä. Olen ihastellut niiden ympärille rakennettuja asuja useissa blogeissa, instagramissa ja weheartit:issä.






























kuvat weheartit

Viime postauksessa mainitsinkin tehneeni vuoden lempparilöydön. Kun näin tämän vaatekappaleen H&M:llä, minun oli aivan pakko ostaa se. Väri, malli, koko ja hinta alennuksen kanssa kaikki täsmäsivät! Uskon, että tämä tullaan näkemään päälläni vielä monen monta kertaa ja keväällä tätä voi pitää myös kevyenä takkina.




























-Aleksiina


4 kommenttia:

  1. Mäkin oon rakastunut kaikkiin karvatakkeihin ja -liiveihin ihan täysin!! Oon kattonut just tota samaa ihanuutta H&Mltä, mutten oo raaskinut sitä ostaa, koska oon tän talven aikana jo ostanut mustan karvatakin ja -liivin :D Noita vois tosin haalia vaikka kuinka monta!! :D

    http://stylebyidamaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha mut eihän noita voi olla koskaan liikaa! Kiva kuulla etten oo ainut, joka on menettäny noille sydämensä :D

      Poista